Alla inlägg den 18 december 2007

Av Nandi - 18 december 2007 12:54

Har fått reda på att det finns folk som inte läser min blogg för att jag skriver för mycket. Jag har ändå lagt ner en massa energi på att sålla bort allt som går, men jag får väl satsa på idétorka.


Idag hade Petter och Helena (klassföreståndarna) ordnat ett litet jul-farväl åt klassen. Efter en elektrisk dans (alla höll varandra i handen och sprang i ett långt led i skolan när Petter tog i dörrhandtaget och fick en stöt som gick genom hela klassen) fick var och en berätta om sina planer för jullovet. Det var nog riktigt roligt för alla i klassen då internskämten flödade i rummet. Petter och Helena som satt vi min ände av bordet förstod dock ingenting.


Efter kritik från flera håll, även inifrån, funderar grabbarna på puresauna på att lägga ner. Jag talar nog för oss alla när jag tycker att det skulle vara sorgligt.


Runt nyår återvänder min kära vän Gustav till ön :D Vi är barndomskompisar (från 3 års ålder) och det är få (om ens någon vid sidan av min mor) som känner mig så väl som han. I våras flyttade han från ön till Figeholm norr om O-hamn och ämnade inte återvända, men nu har han fått nog av sin far och kommer tillbaks. Det ser vi fram emot!


Som brukligt avslutar jag med en sportgroda, denna gång av Timo Lathinen: "Grabbar, vi kör så länge det är meningslöst!"


ADD kl 16:10: Fåglar över fotbollsplanen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards