Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Nandi - 9 februari 2008 23:07

Gick och la mig klockan 7 i morse på mitt liggunderlag i min sovsäck längs en utav väggarna i lokalen. Sova i sovsäck är någon av det skönaste som finns. Mycket bättre än säng. Dock skulle man bli klassad som dåre om man sov i sovsäck på liggunderlag hemma så sängen får duga. Jag ställde klockan på 10:30 för att inte sova bort för mycket tid. Dock vaknade jag klockan kvart i 10 och kunde inte somna om då jag kände mig pigg. Det blev bara att gå upp och börja en ny trevlig LAN-dag.


Melker och Gustav har hittills gjort mig något besviken genom att bara sitta och spela WoW hela tiden. Det kan dom lika gärna göra hemma. Som vanligt är det dock skön atmosfär, värme, härligt surrande från datorer och skön musik som pumpas ut genom Melkers högtalare.


Har avlagt två besök hos världen idag. Ett var en promenad till "bingan" med ett gäng andra. Köpte där en limpa franskbröd för 9kr som jag tryckte i mig hälften av till lunch, utan pålägg. Den andra gången jag klev ut var när jag tog mig hem för lite middag bestående av mammas goda saffranslax med nudlar.


I cs-turneringen har jag och Othiss lyckats ta oss till final där vi ska möta Simon och Tim. Noteras skall att jag endast spelar cs på LAN medans i alla fall Othiss och Simon spelar mer regelbundet. För en stund sedan visade Melker några filmer utav honom och hans klasskamrater (varav några är på lanet) från när dom gick i mellanstadiet. Emil hade långt hår och såg ut alldeles för mycket som en tjej. Detta och många andra saker framkallade mycket skratt bland oss 8-10 personer som kollade på det. Bilspelet Flatout 2 har spelats ivrigt av mig, Tim, Andis, Elias, Hugo och Kristina. Efter att ha utklassats av mig i "bowling" på Flatout har Kristina nu krävt en revansch. Detta, finalen i cs-turnering samt Hide and Seek väntar under natten.


Några utav lanarna hittade något som verkar vara en koncentrerad form av Red Bull på "bingan" och därför vill jag citera Åke Unger: "Här kommer Magdalena Forsberg i koncentrerad form!"

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards