Alla inlägg den 13 april 2009

Av Nandi - 13 april 2009 16:45

Med hjärtat i mina händer letar jag efter någon som vill ta del av det, trött på att alltid stå ensam.


Lovet som nu passerat har verkligen varit toppen! Det började med "kvalitets-tid" med mamma och mycket övningskörande och avslutades med ett LAN på Johns SPA i Hamra, där inte bara klasskamraterna var med utan också Gustav och Kriss, mina två för tillfället kanske närmaste vänner. Övningskörandet går bra och planen är att ta körkortet någon gång i maj. Jag har idag börjat titta lite smått på bilmarknaden efter en billig, bränslesnål med rymlig sommarbil som jag i princip kommer leva i under sommaren. Kostym och fin-skor är kirrade inför studenten, så nu kommer det till största delen att vara skolarbetet som torterar mig framöver. Min sinnesstämning skiftar från ångestfyllt tyngd till bekymmersfri optimism och tillbaks flera gånger om dagen och jag förstår mig inte riktigt på det. Under dom kommande veckorna har jag fler saker att tänka på och göra än vad jag har fingrar att räkna dom med. Jag borde ha varit utbränd för länge sedan.


Jo, föresten, glöm inte bort att skriva under namninsamlingen om ni vill bevara hällarna söder om Visby! http://www.nationalstadspark.nu/

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards